20111014

En låång blogglista.. ja, jag har tråkigt!

Utmaning - lite annorlunda frågor

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Bakom henne satt Ridrigo kvar och iakttog henne (harlequin-roman. )
Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En vägg.

Vad var det senaste du såg på tv?
The Big Bang Theory

Utan att se efter, gissa vad klockan är:
23.20, typ.
Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
 En katt som spinner och mina barns lätta snarkningar..  <3

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Körde jultidningar hem till mamma och pappa.

Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Facebook.

Drömde du något inatt?
Gjorde jag säkert, men minns inte.

När skrattade du senast?
När jag tittade på "hål i väggen" med ungarna förut.

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En Lasse Åberg-tavla och kort på mina älskade ungar.

Har du sett något konstigt på sistone?
Såg ett rådjur på tomten, det konstiga var att det inte sprang utan stod två meter bort och tittade tills jag gick.

Vad tycker du om den här utmaningen?
Låååång, börjar ångra mig lite... :P

Vilken var den senaste film du såg?
Friends whit benefits, helt ok.

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Nytt hus, ny bil, en ny mobil. Köpt allt mina ungar pekade på också.

Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Att jag inte är så tuff som jag verkar...

Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Ekonomiska orättvisor!

Tycker du om att dansa?
Ja, jag dansar gärna..

George Bush?
Lite vimmsig.

Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Japp, en ranch i australien, eller New York, eller en liten småstad typ den i Gilmore Girls.

Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? 
Gå här ifrån och kom aldrig tillbaka. Lev ett långt och lyckligt liv på jorden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar