20111010

Djur...

Vill gärna kalla mig djurvän. Inom måttliga gränser.
I vårt hem huserar tre stycken katter. Bella, Blixten och Theo. En kanin vid namn Molly.
Utanför huset bor min systerdotters kanin, Blondie (hon har döpt den till stampe, eller stampis, hon kunde inte bestämma sig, jag tyckte Blondie passade bättre. )

I källaren har en några stora äckliga spindlar. Jag HATAR spindlar!! Skriker högt om jag råkar på någon. Fy fan!

Min bästa vän Malin har fått med mig till stallet några gånger. Hon äger travhästar. Och en liten ponny! Så söt!! Herregud vad söt han är. :)
Iaf, under årens lopp så har jag följt med Malin till stallet en del. Har även ridit någon gång. Men min höjdrädsla protesterar när jag ska sitta så högt upp på något som tom rör på sig!
Men köra häst är kul. Eller ja åka med ialla fall. Härlig frihetskänsla.

Jävligt snygg är man ju oxå medan man gör det. ;)


Coolare än coolast ju.. hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar