20110930

Vänner för livet.

Jag har en stark övertygelse om att det är mycket bättre att ha några få riktigt nära vänner, än många ytliga vänner.

Jag har egentligen bara en enda bästa vän.

Det kan ibland gå en vecka utan att vi hörs. Men vi vet att den andra alltid finns där. Vi har varit bästa vänner sen vi började gymnasiet ihop. I en väldigt liten klass, som under tre år blev mindre och mindre, tills det bara var vi två kvar som tog studenten ihop. =)

Men vilka roliga minnen vi har ihop.

Läraren Micke som försökte få fason på våran hälsopedagogik, gick sådär ;)
När vi låg i ett tält på kanothajken och pratade om snyggingar som var med på turen och samtliga stod utanför tältet och hörde alltihop!

Mitt favoritminne är nog ändå när vi gick runt i Vänersborg en sen kväll för att åka nattbussen hem. Visst var du besviken Malin?? ;)

Hon har alltid ställt upp för mig och lyssnat när jag behövt, och jag försöker göra samma för henne.

Min bästaste bästa vän. Malin. =)

1 kommentar:

  1. Anonym30/9/11

    hahaha.. ja massa roligt har vi haft... =) bästaste du.... tack för en trevlig fm.... =)
    kram <3 <3 <3

    SvaraRadera