20110926

En helt ny värld har öppnat sig!

Jag var ingen kaffedrickare. Var totalt emot denna svarta sörjiga dryck...



                                                                     Fram tills idag.

Fick en kopp kaffe av son nr 2s snälla fröken när vi var där på inskolning. Hon balanserade två kaffemuggar och ett äpple en låång väg. Så snällt... och jag kunde inte med att säga Nej Tack!
Så jag tog emot muggen, en blå mugg, lite kantstött. Men innehållet värmde otroligt den kyliga morgon som vi hade idag. En ny värld öppnade sig. Nu kanske jag kan bli tagen på allvar... som en riktig VUXEN!

Att man har tre barn, är gift sedan 8 år, är husägare och har körkort hjälps inte, dricker du inte kaffe så är du inte vuxen. Så nu idag så blev jag det.

                                         EN RIKTIG VUXEN KVINNA!! =)





Ser verkligen härligt ut!!

1 kommentar:

  1. Anonym26/9/11

    Kom hit så bjuder jag på en kopp, eller flera ;) Jag håller mig till te jag :)

    SvaraRadera